[Gelistirici] Pardus 2009 ve PAM

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
7 Şub 2011 Pzt 11:18:36 EET

Selamlar,

1.1.3'ten önceki sürümlerin etkilendiği bir seri güvenlik açığı mevcut. Pardus
2011 ve Kurumsal 2'de güncel sürümleri kullandığımız için etkilenmiyoruz.

Pardus 2009'daki 1.0.4 sürümü oldukça eski ve yamaları backport etmek gereksiz
gibi göründü. 2011'deki PAM paketini kurduğum 2009 sisteminde revdep-rebuild'e
göre kırılan birşey yok, login/passwd/su/xdm işlemleri (çoklu X oturumu dahil)
de sorunsuz çalışıyor, sadece XDM için needRestart gerekiyor.

Pardus 2009'da en son PAM sürümüne geçmeyi planlıyorum, ancak gözden
kaçırdığım birşey olabilir diye listeye danışmak istedim.

Ne yapalım?