[Gelistirici] 2011/devel/science/electronics/gpsim - gpsim is ready for 2011

Mehmet Emre Atasever memre at pardus.org.tr
6 Şub 2011 Paz 17:40:30 EET

On Sun, 6 Feb 2011 00:10:57 +0200
"H. İbrahim Güngör" <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:

>  def setup():
> -    autotools.autoreconf("-fi")
>      autotools.configure("--enable-shared --disable-static")
>
> autoreconf() çağırınca m4 bulamadığı için patlıyorsa, workaround olarak m4
> dizinini, workdir'i gösterecek şekilde symlink oluşturduğunda düzeliyor
> olmalı:
>
> shelltools.sym(".", "m4")
>
> Şu anki haliyle kullanılmayan çok fazla sayıda kitaplığa linkleniyor.
> Yukarıdaki çözüm yerine düzgün bir çözüm bulursan daha iyi tabi.
>
> Kolay gelsin.

Evet, m4 dizinini bulamayınca patlamasından ötürü kaldırdım. Diğer dağıtımların spec lerine baktığımda 0.25.0 sürümünde autoreconf yapmayı gerekli görmediklerini farkettim. Unused direct dependencies gözümden kaçmış, düzeltiyorum.

devel paketi direkt kullanılmayan paylaşımlı kitaplıklar ve başlıkları içeriyor. Normal kullanımda gerekli değil. Ancak hazır farm çalışmamışken ana pakete dahil etsem mi diye düşünmüyor değilim.

--
~ @memre <Mehmet Emre Atasever>
__EOM