[Gelistirici] güncel test deposu firefox, arora açılmıyor ?

mehmet nur olcay mnurolcay at gmail.com
2 Şub 2011 Çar 22:31:34 EET

Merhaba,

2011'i kurup yeniden haşir neşir olmaya çalıştım biraz. Test deposu ekleyip
güncellemeleri vs yaptım. Daha önce açılışı zaten dakikalar süren firefox'un
bugün hiç açılmadığını fark ettim. Arora da aynı hatayı veriyor. Farkında
olmadan bir şeyleri bozmuş olabilirim diye hata kaydı da açmadım. Uzun
zamandır uzak olmama sığınarak sizden yardım istemeyi uygun gördüm :)

 firefox şöyle diyor ve hiç açılmıyor:

`--> firefox

(process:5609): GLib-CRITICAL **: g_slice_set_config: assertion
`sys_page_size == 0' failed
Inconsistency detected by ld.so: dl-open.c: 612: _dl_open: Assertion
`_dl_debug_initialize (0, args.nsid)->r_state == RT_CONSISTENT' failed!

arora da şöyle:

`--> arora
No bp log location saved, using default.
[000:000] Browser XEmbed support present: 1
[000:000] Browser toolkit is not Gtk2 (0).
[000:001] Using Xt toolkit
Inconsistency detected by ld.so: dl-open.c: 612: _dl_open: Assertion
`_dl_debug_initialize (0, args.nsid)->r_state == RT_CONSISTENT' failed!

gdb ile bt almaya çalıştım aynı çıktıyı verdi.