[Gelistirici] Fwd: 2011/devel/programming/language/erlang - add erlang

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
2 Şub 2011 Çar 16:23:58 EET

Çarşamba 02 Şubat 2011 günü (saat 16:26:34) İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

> Paketi bölmen iyi olmuş, nasıl iş çıkmasından korkuyorsun ?
> Ve asıl beni ilgilendiren: ilk mailde sorduğum şey "ne zaman depoya
> alacaksın ?"
>
> Ayrıca paketi üstüne almaya ne dersin ?
>
> 4 aydır kurumsal'a alınmayan onlarca paket saydırma bana şimdi.
> >

> Bunu bir yere bağlayamadım ne demek istedin ?

Aldım paketi şimdi. Üstüme de aldım. erlang paketi obsolete oldu. Tüm erlang frameworkünü
getiren paket erlang-suite. Ayrı bölümlere bağımlılıklar varsa tüm suite yerine modül modül
bağımlılık verilebilir.

Kurumsal 2'nin Pardus 2009'dan daha ileride olduğunu bile bile 2009/devel'den paket kopyalıyorsun,
sonra ben nazikçe bunu geri alır mısın yenisi var dediğimde 4 aydır kurumsalda almamışsın diyorsun.
Sinirlendim, o kadar :)

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux