[Gelistirici] Fwd: 2011/devel/programming/language/erlang - add erlang

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
2 Şub 2011 Çar 16:13:36 EET

Çarşamba 02 Şubat 2011 günü (saat 16:00:23) İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:

> Ne zaman alacaksın ? Alırken silsen ya da değiştirsen bir zararı yoksa ? 4
> aydır kurumsalda almamışsın zira

Sırası gelince alacağım. Aklımda. Şu an derlenmesini istemiyorum. Paketi böldüm ettim çünkü
ondan sonra bir ton iş çıkacak.

4 aydır kurumsal'a alınmayan onlarca paket saydırma bana şimdi.

---
Ozan Çağlayan
TUBITAK/UEKAE - Pardus Linux
http://www.pardus.org.tr/eng