[Gelistirici] proxy degistirmekten bi hal oldum

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
1 Şub 2011 Sal 20:45:01 EET

Selam Gelistirici arkadaslar,

Sizde de ayni sorun var mi ya da sizler icin ne kadar onemlidir bilmiyorum.
Ancak benim sirketimde internete erisim bir proxy sunucu uzerinden
gerceklestiriliyor, baska bir cikis yok.

Bu yuzden, evden ise geldigimde, su islemleri yapmam gerekiyor:
- Chrome'da ProxySwitch eklentisi ile proxy'e gecis yap
- Firefox'ta bir eklenti ile proxy'ye gecis yap
-  ev dizininde  .subversion/servers dosyasindaki proxy satirlarini ac
- ev dizininde .ssh/config dosyasindaki corkscrew satirini ac
- /etc/pisi/pisi.conf 'ta pisi proxy destegini ac

Sonra aksam eve gelince, bu islemleri bu sefer tersten yapmam gerekiyor.

Ben mi bir sey kaciriyorum yoksa bu is hakkaten boyle mi olmak zorunda?
Sistem hangi ag'a baglandi ise (evde kablosuz , ofiste ethernet) ona gore
proxy ayari vs. yapamiyor mu? Bezdim vallahi :)

--
Emre