[Gelistirici] [2009] [ACK/NACK] 20100912

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
29 Eyl 2010 Çar 10:24:44 EEST

2010/9/28 H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>:

> Bu pakete ACK vermeyi unutmuşum. Paketteki değişiklik eksik bağımlılık
> yazılması ve açık bir hatayı kapatıyor.

inkscape'ı dün hazırlamış olduğum test deposuna alıp, sistemi
hazırladım, ama test edememiştim, onu da yarın test ettikten sonra
alabilir miyiz?

Bir de mümkün olduğunca ack-nack zamanı içerisinde paketleri
onaylayabilirseniz sevinirim, çünkü yeni eklenen paket ile yeniden
depo yapmam ve sistem ayarlamam gerekiyor, bu da  süreci biraz
yavaşlatıyor.

İyi çalışmalar,

--
Semen Cirit