[Gelistirici] 2009/stable/util/misc/byobu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Eyl 2010 Sal 15:04:05 EEST

On Salı 28 Eylül 2010 14:53:31 Fethican Coşkuner wrote:
> Selamlar,
>
>    $Subject'teki paket 09/18 tarihinde stable'a commit edilmiş
> olmasına rağmen henüz derlenmemiş.

 ACK/NACK içinde byobu-3.4-6-6.pisi paketi vardı. ACK/NACK yapıldıktan sonra
aynı paketle ilgili kritik bir düzeltme vs. olmadığında paketler ana depoya
alınana kadar derlenecekleri ayrı bir yerde tutuyorum.

 Paketler depoya bugün girecek, şu anda onlarla uğraşıyorum, paketleri alınca
sırada bekleyenleri derleteceğim.