[Gelistirici] contrib/2009/devel/programming/language/python/nltk-corpora paketi

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
28 Eyl 2010 Sal 11:54:16 EEST

2010/9/28 Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>:

> Elbette biri paketlerse ben de sevinirim buna ;) Benim silelim dediğim
> inşa dosyaları hiç devel'den stable'a alınmamış. Artık kullanılmıyor
> da.
>
> Silmemiz birinin yeni paket yapmasına engel olmaz.

Elbett engel değil.

Yalnız şunu anlayamadım, madem nltk-data paketi geçmişte bu verileri
içeriyormuş, şimdi niye bunu silip aynı işi yapan yeni bir paket
hazırlıyoruz, varolan paketi güncelleyip çalışır hale getirmek yerine.
Paketin hemen yapılmayacağından çekindiğimizden, bu haliyle durmasın
depoda diye mi düşünüyoruz?

--
Türker Sezer