[Gelistirici] review gunu raporu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Eyl 2010 Pzt 18:56:47 EEST

On Mon, 27 Sep 2010 00:16:35 +0300
Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> wrote:

> Selamlar,

> Kimi beklediği belli olmayan demek istemiştim.

 Paketçisi ilgilenmiyorsa onun adını, bileşen sorumlusu ilgilenmediyse
de onun adını yazmamız daha iyi olur.

> Elbette bileşen sorumlularından gözden geçirme bekleniyor ama daha
> önce hiç ACK almamış bu paketler. Yukarıdakilerden ayırmak için böyle
> yazdım, uygun değil derseniz haftaya böyle yapmam.

 ACK ler öncelikle bileşen sorumlularından bekleniyor :)

 Bileşen sorumlusu ilgilenmediyse onun adının altına, paketçisi gelen
yorumlardaki düzeltme önerilerini yapmadıysa "paketçisi bekleniyor"
gibi bir başlık altına yazılması daha verimli olur.  Kimin bu işe ilgi
gösterip kimin göstermediğini takip edebilmemiz önemli.