[Gelistirici] trunk/pisi/pisi/operations - build: Guess WorkDir from archive name

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
26 Eyl 2010 Paz 16:21:08 EEST

On Sunday 26 September 2010 12:34:00 Fatih Aşıcı wrote:

> Daha önce bu öneriye listeden itiraz gelmişti diye hatırlıyorum. Arşivlere
> bakayım biraz.

Yanlış hatırlıyorum sanırım. Yine de aklıma sorun çıkarabilecek bir senaryo
geliyor. Paketçi, work dizini altında herhangi bir amaçla dizin oluşturmak
isteyebilir. Paketçinin bu özelliğe güvenip WorkDir yazmadığını düşünelim.
setup aşamasında bir üst dizinde dizin oluşturuluyorsa yarıda kesilen inşalara
"pisi build --package" parametresiyle devam etmek mümkün olmayacak. Çünkü
artık work dizini altında iki ayrı dizin bulunacak.

Arşiv adına bakmamız zaten paketlerin büyük bir çoğunluğundan WorkDir'i
atmamız için yeterli. Bence work dizini gibi değişken bir yerin içeriğine
dayalı böyle bir şey yapmayalım. En azından mevcut yöntemin ne kadar işe
yaradığını inceleyip bunu yapmaya değip değmeyeceğine bakalım.