[Gelistirici] playground/gozbulak/eclipse-cdt-binary - Upgrade from v6.0.2 to v7.0.1

gozbulak at pardus.org.tr gozbulak at pardus.org.tr
26 Eyl 2010 Paz 02:48:46 EEST

Merhaba Gokcen,

> 24 Eylül 2010 Cuma günü (saat 17:01:52) Gökhan Özbulak şunları yazmıştı:
>
> Bu arada şöyle[1] bir şeye rastladım Java paketleriyle ilgili. Göndereyim
> dedim.
>
> [1] http://fnords.wordpress.com/2010/09/24/the-real-problem-with-java-in-
> linux-distros/

Eclipse eklentileri sadece eclipse'e spesifik  oldugu icin sorun yasamiyor
olsakta, isaret ettigin problem bircok java kutuphanesi icin soz konusu
olacak. Belki, bu kutuphaneleri /usr/lib/java gibi bir yere kopyalayacak
sekilde paketlemek ve java yazilimlarini da symlinklerle kullanacaklari
kutuphanelere baglamak sorunu cozebilir.

Ayrica, Mete ile bu sorunu cozmeyi amaclayan jpackage ve javaconfig gibi
bir arac gercekleme (veya bunlardan birini Pardus'a tasima) uzerine
calisacagiz.