[Gelistirici] Frescobaldi hakkinda

Server Acim server at acim.name.tr
16 Eyl 2010 Per 23:40:14 EEST

Merhaba Sevgili Geliştirici Dostlarım,
Ellerinize sağlık. 2011 Alpha 2 için. Yoğun bir tempodasınız biliyorum.

Frecobaldi paketinin Türkçe çevirisini de yaptığım için biliyorum, şu anda 2009 paket depomuzdaki sürümü "1.0.2"
http://paketler.pardus.org.tr/info/2009/stable/source/frescobaldi.html

Ancak, şu anki kararlı sürümü ise "1.0.3"
http://code.google.com/p/lilykde/source/browse/tags/frescobaldi/frescobaldi-1.0.3/

Gerçi ben geliştirme sürümü olan "1.1.6"nın Türkçe çevirisini bitirdim ve program yazarına gönderdim. O da evrensel paket deposuna commit etti.
http://code.google.com/p/lilykde/source/detail?r=2222&path=/trunk/frescobaldi/ChangeLog

Acaba, bu paketi son kararlı sürümü ile "Pardus 2011" de görebilecek miyiz?

Saygı ve sevgilerimle. İyi çalışmalar.

--
Server Acim
<-- Özgürlüğünüzü Çöpe Atmayın! -- > | <-- Do NOT Trash you FREEDOM! -- >