[Gelistirici] YALI'daki donma problemi ve processEvents meselesi

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
14 Eyl 2010 Sal 21:43:00 EEST

> Selamlar,

> 2- yali/gui/ScrInstall.py'daki objectSender'taki postEvent'i sendEvent'e
> çevirerek, event'in queue'ya girmeden çalıştırılmasını sağlamak, (bunu
> denedim
> ama bir sonuç alamadım, detaylı bakmak lazım)
sendEvent'e çevirince PyQt segfault verdi ama sendEvent'e çevirmek yerine
her postEvent'in ardından QCoreApplication.sendPostedEvents() çağırınca
düzgün bir şekilde çalıştı, yarın gerçek makinede deneme yapmak gerek..
VirtualBox içinde gayet güzel kuruluyor şimdilik.

Bu arada signal-slot yerine event olarak kalması daha mantıklı gibi
görünüyor, ya signal-slot mekanizmasının Python ile bilmediğimiz bir
problemi var ya da biz başka birşeyleri yanlış yapıyoruz.

objectSender metodunun son hali aşağıdaki gibi;

def objectSender(pack):
    global currentObject
    QCoreApplication.postEvent(currentObject, pack)
    QCoreApplication.sendPostedEvents()

İyi akşamlar,
--
Gökmen GÖKSEL