[Gelistirici] review gunu raporu

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
12 Eyl 2010 Paz 19:36:59 EEST

Merhaba,

On Sat, 11 Sep 2010 03:03:53 +0300 (EEST)
mete at pardus.org.tr wrote:

> Bu paketi bilerek depoya almadım. Paketin sorumluğunu Fatih almak
> istedi o taşıyacak.

Şu an sorunsuz bir şekilde "stable" kanalının son sürümü
derlenebiliniyor ve kullanabilinir halde(playground dizininde şu an).
Onu review'e koymayı düşünüyorum. v8 motorunu dahil ettim ben, ayrı bir
paket yapmayı uygun görmedim. Firefox, Rekonq, gibi bilimum paketler tek
paket halinde geliyorsa, Chromium da o şekilde gelmesi gerektiğini
düşünüyorum.

v8 paketini başka bir uygulama kullanmıyor diye biliyorum. O yüzden
depo'ya girmesi gerekliliği de ortadan kalkıyor.

--
Fatih Arslan