[Gelistirici] contrib deposundaki programming/library paketleri

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
12 Eyl 2010 Paz 01:10:18 EEST

Selamlar,

12 Eylül 2010 00:47 tarihinde H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr> yazdı:
> Ben anlamadım, neden contrib stable'a almıyoruz da Pardus deposuna
> alıyoruz bu paketleri?

Ben de tam tersini anlamıyorum. Eğer programların lisans problemleri
yoksa, aynı işi yapan başka paket de yoksa neden contrib depoda
duruyor bu paketler?

> Bu e-postamla katkıcı deposunun gerekliliği veya hangi paket hangi
> depoya gidecek tartışması açmak istemiyorum ama konu oraya gidecek gibi
> de bir his var içimde.

Bence açalım bu tartışmayı. Şu anki 2009/contrib/devel deposu sanki
playground gibi. Bazıları paketlenmiyor bile. Yapılacak en iyi işin
eğer imkanı varsa bu paketleri elden geçirip pardus deposuna almak
olduğunu düşünüyorum ben. Yok eğer hem  pardus deposuna almayacaksak
hem de contrib stable'a alınmayacaksa silelim bunları diyorum. contrib
develd'de sahibi olayan paket sayısı 316'ya ulaşmış.

İşin doğrusu contrib depo hakkında ciddi bir belgelendirme ihtiyacı
var. review sürecine giren bir paketi hangi kritere göre contrib
depoya alıyoruz yazılı bir belge yok ortada.

Konuşalım bu konuyu.

---
Necdet Yücel