[Gelistirici] Django güvenlik güncellemesi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
11 Eyl 2010 Cmt 22:45:07 EEST

Merhabalar,

* Pardus 2009'da Django bileşeni açmak için sürüm yöneticisi ile son bir kez
daha konuşabilecek,
* Bileşen açılırsa django paketlerini bu bileşene aktaracak,
* Hemen ardından da Django'nun güvenlik güncellemesini yapabilecek,
* Sonrasında da 2011, C2 depolarına da merge edebilecek müsait bir
geliştirici aramaktayım. Referandum için Eskişehir'e yolculuk yaptım ve
burada internet sıkıntısı çekiyorum. Benden önce davranan olmazsa, çarşamba
günü bu işi ben halletmiş olacağım.

İyi oylamalar =)

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net