[Gelistirici] contrib deposundaki programming/library paketleri

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
9 Eyl 2010 Per 00:53:19 EEST

Selamlar,

Contrib deposunda devel/programming/library/ altında bulunan büyük
çoğunluğu hiç stable'a alınmamış paketleri sahiplendim. Bir paketin
yıllarca contrib/devel'de kalması bana mantıklı gelmiyor. Bu
paketlerden bir kısmını düzenledim. Bunları pardus deposuna alınmaları
için review'e alıyorum. Ya sevelim depoya alalım ya da terkedelim bu
paketleri ;)

Gözden geçirme için vakit ayıracaklara şimdiden teşekkürler

---
Necdet Yücel