[Gelistirici] Bakıcısız paketler

Mesutcan Kurt mesutcank at gmail.com
8 Eyl 2010 Çar 21:33:55 EEST

Selamlar,

2010/8/31 Mesutcan Kurt <mesutcank at gmail.com>

> Merhaba,

> Eski gmailfs yerine Dave Hansen diye birisi [1] adresindeki paketi yapmış.
> Bunu depoya alabiliriz. Hatta ben alayım bunu.

> Yeni gmailfs'in libgmail bağımlılığı yok, libgmail'in de gmailfs'den başka
> ters bağımlılığı yok. Yeni gmailfs'de buna gerek kalmadığına göre libgmail'i
> atabiliriz.
>
> [1] http://www.sr71.net/projects/gmailfs/

 Kimse itiraz etmediğine göre yeni gmailfs'in paketini yapıyorum o zaman
ben.

 Bununla birlikte eski gmailfs ve libgmail'i obsolete olarak
işaretleyeceğim. Ve de replaces tagına da ekleyeceğim. Fakat
eski gmailfs ile yeni gmailfs'in isimlerinin farklı olması gerekiyor bunun
için. Ya da bunun yerine obsolete ve replaces taglarına
gmailfs'i eklemem. Ki bence aynı isimde kalması daha iyi. (upstream'ın
koyduğu isime sadık kalmak)

 Diğer dağıtımlardan Suse, Fedora, Mandriva ve Gentoo paketini yapmamış.
Ubuntu ve Debian eski gmailfs'in paketini tutuyor depolarında.

 Paketi yapmamak da bir fikir tabi. Çok fazla yer tutmuyor ve ayrıca
tarball'ını kendim oluşturuyorum.

 Ne dersiniz?
--
Mesutcan Kurt