[Gelistirici] /etc/ld.so.conf.d

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
8 Eyl 2010 Çar 10:33:40 EEST

On Wednesday 08 September 2010 10:13:31 mete at pardus.org.tr wrote:

> Baglanan var mi bilmiyorum ama 64 bit sistemde /opt/sun-ja re/lib/amd64
> dizininde kitaplik var.

Bağlanmaları gerekse bile alt dizinlerin ayrıca yazılması lazım. Bu şekilde
ld.so.conf'takiler bir işe yaramıyor.

Anladığım kadarıyla oradaki kitaplıkları java'nın kendisi kullanıyor ve RPATH
kullandığı için ldconfig'in önbelleğine ihtiyaç yok.

$ chrpath -l /opt/sun-jre/bin/java
/opt/sun-jre/bin/java: RPATH=$ORIGIN/../lib/i386/jli:$ORIGIN/../jre/lib/i386/jli

Bence bu LDPATH satırlarını silelim. Sorun çıksaydı bu zamana kadar çıkardı.