[Gelistirici] Yeni 2011 İşleri

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
7 Eyl 2010 Sal 16:41:45 EEST

07 Eylül 2010 Salı günü (saat 16:27:59) Ozan Caglayan şunları yazmıştı:
> ikisi de hazirdi zaten. Ikisi de c2/2009 deposunda olmali, en fazla biri
> reviewdadir. Kde 4.5 opentts varsa onu tercih ediyor bu arada..

Opentts'in olduğunu biliyorum, 6 tane paketin hazırlanması lazım 2011 için o
yüzden yazmıştım.

speechd içinse, paketin adı speech-dispatcher olduğu için görmemişim ama
önemli değil, iş zaten paketlerin (ve bağımlılıklarının) 2011'e
alınması/hazırlanması.

--
Gökçen Eraslan