[Gelistirici] 2011/devel/programming/language/R - Fix libm linkage issue and fix deps

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
7 Eyl 2010 Sal 14:59:59 EEST

07 Eylül 2010 Salı günü (saat 11:36:48) Ertuğrul Erata şunları yazmıştı:
> checklib ile bakıldığında bu kadar bağımılık yok tiff hiç yoktu mesela ?

Sende tiff-devel paketiyle gelen tiff başlık dosyaları olmadığı için tiff
desteği kapalı derlenmiştir, o yüzden checklib tiff bağımlılığı bulamamıştır.
Depodan kurduğun R paketi ile 'checklib R' komutunu çalıştırırsan tiff
bağımlılığını görebilirsin.

> ghostscript-devel yanlış oldu bence yalnızca gs var mı diye sorguluyordu
> configure betiği

Alışkanlık gereği ben direk -devel eklemiştim sonuna ama şimdi bakınca ne
configure'de ne başka bir yerde ghostscript'in izine rastlayamadım. Başka
dağıtımlarda da ghostscript bağımlılığı yok, ayrıca ghostscript paketi olmadan
da sorunsuz derlenebildiği için, bağımlılığı komple sildim.

--
Gökçen Eraslan