[Gelistirici] Fwd: [packagekit] app-install 0.1.0 released!

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
6 Eyl 2010 Pzt 01:00:53 EEST

Paz, 2010-09-05 tarihinde 19:26 +0300 saatinde, Gökmen Göksel yazdı:
> O zaman iş daha ilginç bir hal aldı; kesin dinleme cihazı var bizim
> toplantı odalarında :)
> Bir deneyeyim sonuçları bildiririm derleyebilirsem.

Git depomda forkladım projeyi, pisi için database generator yazdım, yum
için olanından faydalanarak (geliştirilebilir). [1] adresinden
bakabilirsin. DB oluşturup mevcut ikonların vs. nin tarballunu
oluşturmayı başarmış olsam da henüz querylerin bir sonuç vermesini
sağlayamadım. Yarın bakacağım ona da.

[1] http://github.com/gokmen/app-install

--
Gökmen Göksel