[Gelistirici] Fwd: [packagekit] app-install 0.1.0 released!

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
5 Eyl 2010 Paz 16:29:26 EEST

Paz, 2010-09-05 tarihinde 01:36 +0300 saatinde, Fatih Aşıcı yazdı:
> Selamlar,
Selamlar,

> Fedora ve Ubuntu geliştiricilerinin birlikte geliştirdiği bir proje.
> Uygulamaların populeritesi, ekran görüntüsü gibi verilerin de saklanabileceği
> bir altyapı üzerinde çalışmışlar. İncelemeye değer. [1] adresinde detaylı
> bilgiler var.
Olayı farklı paket yönetimi sistemlerini desteklemek adına biraz uç
noktalara taşımışlar sanki. Bizim yapmayı planladığımız web arabirimine
çok benziyor fakat package-kit ile direkt bağımlı bir yapısı var. Ben
böyle bir bağımlılıktan ziyade daha üst seviyeden iletişim kurabilen bir
yapı üzerinde çalışıyorum şimdilik.

Bugün içerisinde bir taslak duyurmayı planlıyorum. Tabi bu projeden de
faydalanabiliriz belki..

--
Gökmen Göksel
Pardus Core Developer