[Gelistirici] glib2 -pthread hakkında

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
4 Eyl 2010 Cmt 16:36:20 EEST

04 Eylül 2010 Cumartesi günü (saat 16:29:24) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Son güncellemede ilgili yamanın uygulandığı dosyanın adı değişmiş. Yama
> pspec.xml'den de silinmiş. Yamayı son sürüm için güncelleyip uygulatarak
> sorunu düzelttim.

Farm'da /usr/lib/pkgconfig'de aradığımda glib2 dışında:

ddjvuapi.pc:Cflags: -I${includedir}   -pthread
libgadu.pc:Libs: -L${libdir} -lgadu  -pthread  -lssl -lcrypto -ldl -lz
libgadu.pc:Cflags: -I${includedir}  -pthread
liblzma.pc:Libs.private: -pthread
libxine.pc:Libs.private: -lz -lresolv -lnsl  -pthread  -lrt
quesoglc.pc:Cflags: -I${includedir} -pthread

paketlerinde de -pthread kullanılıyor. Paketçileri bunları düzeltebilir mi?

--
Gökçen Eraslan
Pardus Developer