[Gelistirici] Pardus-ARM test rootfs

Mehmet Emre Atasever memre at pardus.org.tr
2 Eyl 2010 Per 22:35:25 EEST

On 02 Sep 2010 Thu 15:31:21 Necdet Yücel wrote:
> Selamlar,
>
> Bu konuda bir gelişme oldu mu acaba?

> ---
> Necdet Yücel

Şu anda yerelimde kurulu stabil çalışmayan bir farm var elimizde. Farm kodu ve pisi ile oynadım hala ara sıra oynuyorum,
Açıkçası HOWTO ya çok vakit ayıramadım, sadece not defterimde parça pinçik karalamalar.

1-2 hafta içerisinde şu ana kadar yaptıklarım ve bundan sonra ne yapalım tarzı mail atacağım, HOWTO sunu da o vakte
kadar commitlerim. (x86|x86-64) tarafındaki paketlerde de yapılacaklar var.

--
Mehmet Emre Atasever

TÜBİTAK/UEKAE Pardus Linux
memre ~ pardus.org.tr