[Gelistirici] glib2 -pthread hakkında

Burak Çalışkan burakclskn at gmail.com
2 Eyl 2010 Per 00:16:02 EEST

Selam

    2011'de glib2'deki birçok .pc dosyası -pthread argümanını içeriyor.
Bu da checklib ve türevi betiklerde "unused dependencies" uyarısını
vermesine neden oluyor.

$ pisi info glib2-devel -F | grep pkgconfig | xargs grep "\-pthread"

    Pardus 2009'u çıkarırken bu -pthread argümanlarını -lpthread olarak
düzeltmiştim. Şimdi tekrar baktığımda, geri alındığını gördüm. Geri
alınmasının özel bir nedeni var mıdır?
    Çok önceden mümkün olduğu kadar -pthread yerine -lpthread
kullanılacağı konuşulmuş, kararı alınmıştı. Hala geçerli mi?