[Gelistirici] GDM ve Xfce Temaları için 2011 Görselleri

Gökcen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
31 Eki 2010 Paz 12:18:50 EET

 On Sat, 30 Oct 2010 22:02:39 +0300, Necdet Yücel
 <necdetyucel at gmail.com> wrote:
> 30 Ekim 2010 21:50 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>

> Ben devel/desktop/xfce dizinine baktım. Sayı oradan geliyor. 2011'de
> xfce bileşeni yok henüz ama Gökçen daha iyi bilir tabi.

 Sonuçta review etmem gereken 100'e yakın paket çıkıyor/çıkacak heralde.
 RC'ye yakın zamanda daha öncelikli
 işlerim olduğunu düşünüyorum(mesela KDE 4.5.3'ün eli kulağında) ama
 madem süreçte bileşen sorumlusunun
 onayı lazım diye karar verdik, gözden geçireceğim.

 2009 contrib deposu kullananların, aynı paketlere 2011'de de
 erişebilmesi için 2011 çıktığında contrib
 depos paketlerinin hazır olmasını istiyoruz tabi ama en azından LXDE'yi
 sürüm sonrasına ertelememiz mümkün olmaz mı?

--
 Gökcen Eraslan