[Gelistirici] GDM ve Xfce Temaları için 2011 Görselleri

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
30 Eki 2010 Cmt 21:50:56 EEST

2010/10/30 Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>

> Sırasını bilemem ama desktop/xfce dizininde 58 paket var. Review
> dizininde şu anda 61 paket olduğu düşünülürse büyük rakam bu. 2011
> çıkışına yetiştirmek için elimizi çabuk tutsak iyi olur sanki.

Elimizi çabuk tutmak derken, eğer bu işe ne zaman başlayacağımı merak
ediyorsanız, pazar günü başlıyorum. Grafikler belirlenmeden ilgili
paketlerin review'den geçmesi -mecburen- gecikecek.

> Desktop bileşen sorumlusu Gökçen'i infilak ettireceğiz sonunda olan o
> olacak :)

58 paket değildir ya o =) artık geliştirilmeyen veya yerine yenisi gelen
birkaç paket var. Ayrıca bakıcısı ben olmadığım paketlerin review'ini Xfce
bileşen sorumlusu olarak yine ben yapacağım sanırım, Gökçen?

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net