[Gelistirici] 2009: x264 reloaded

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
29 Eki 2010 Cum 17:53:53 EEST

 Merhaba,

 FFmpeg/MPlayer da forced key frame lerle ilgili bir seri değişiklik
yapıldı. x264 dışındaki yerlerde sorun çıkarmıyor, ama x264 için
yine güncelleme yapmam ABI kırmam gerekiyor (haziranda
eklenen X264_TYPE_KEYFRAME lazım). Bir süredir gerekli değişiklikleri
backport ederek güncelleme yapıyordum, ama bu özellik kırmaya değecek
bir şey.

 x264 ün diğer ters bağımlılıkları (benim olmayan sadece vlc ve avidemux
kaldı) paket sahipleri, ne diyorsunuz uygun mudur ?