[Gelistirici] Pardus Kurumsal 2 Alpha 3

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
26 Eki 2010 Sal 11:54:35 EEST

Pazartesi 25 Ekim 2010 günü (saat 11:44:30) Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Ayrıca şu an bir süreliğine rsync'i kapattım, bilginize.

rsync tekrar açıldı.

32 ve 64-bit farmlar hazır. Şimdi yeni pisi'ye geçiş yapacağız. Yeni pisi,
yeni buildfarm ile çalışıyor.

Depoda libusb-compat ve libusb1 çakışmasından dolayı libusb-compat'ı
kullanılmaması da nedeniyle depodan attım,

Eksik description'lar tamamlandı Serdar'ın da yardımıyla,

Gözüme çarpan sadece erlang paketinde çakışma sorunları var ona da bakacağım.

Bu kapsamda Fatih birazdan yeni pisi'yi depoya alacak. Yeni pisi'yi depoya
aldıktan sonra mass-rebuild başlatacak. Mevcut 32-bit ve 64-bit deposu
bunlardan etkilenmeyecek çünkü yeni buildfarm paketleri /var/db/buildfarm
altına koyduğundan rsync yeni paketleri public depoya almayacak.

İşler sorunsuz devam ederse, yeni depo eski depoyla değiştirilecek.

Bu bağlamda 64-bit farm'ını artık devralıyoruz. Necdet Hoca, Metin Akdere,
Meltem Parmaksız ve Mete Bilgin'e bu çalışmayı hayata geçirdikleri için tekrar
teşekkür ediyoruz.

İyi çalışmalar.

---
Ozan Çağlayan