[Gelistirici] gtk2 CFLAGS değişikliği

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Eki 2010 Paz 20:06:07 EEST

On Sun, 24 Oct 2010 17:19:26 +0300
Burak Çalışkan <burakclskn at gmail.com> wrote:

> [...]
> anda pardus için önemli olmayabilir.
>
> İkincisi ise geçen dün pardus bugzillaya girilen[1], firefox'ta
> sürükle-bırak özelliğinin çalışmaması. Resim sürükleyince yine
> gdk'tan kaynaklanan hatadan dolayı patlıyor.
>
> [0] daki yama uygulanınca yukarıdaki hatalar çözülüyor ama bazı
> görsel hataları beraberinde getiriyor. Örnekle, arka plan şeffaf
> olduğu zaman, fare ile üzerine gelip tıklandığı zaman şeffaflık
> kayboluyor. Firefox'ta resim sürüklerken, sürüklenen resimleri küçük
> boyda görmemiz gerekiyor ama gözükmüyor. İleride hata çıkar mı

 O pixmap in orada sıfırlanmaması lazım, o yamayı boşver bence de.

> Bu hata çözülene kadar gtk'yi -fomit-frame-pointer'siz derletmeyi
> düşünüyorum. İtirizı olan yoksa yarın akşama kadar düzelteceğim.

 İtirazım yok, en azından mevcut durumu iyileştireceğiz, ama bu hamle
sadece sorunun daha az tetiklenebilmesini sağlayacak, bu sorunun daha
temiz bir çözüme ihtiyacı var gibi.

 actions.py de flagları ayıklarken hata kaydı girdilerini de eklersen
iyi olur, kayıtları takip etmeyi unutmayalım.

 Bir de tekrarlayabileceğim basit bir örnek varsa ben de bakabilirim.