[Gelistirici] 2009/stable/editor/vi/vim - Merge from devel/editor/vi/vim

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
24 Eki 2010 Paz 15:30:33 EEST

On Sun, 24 Oct 2010 11:34:07 +0300 (EEST)
İnanç Yıldırgan <paketler-commits at pardus.org.tr> wrote:

> Author: inanc
> Date: Sun Oct 24 11:34:06 2010
> New Revision: 103239
> Log:
> Merge from devel/editor/vi/vim:
>
> rev. 95754, by ozan.caglayan on 2010-07-13
> Don't hardcode distribution informations.
>
> rev. 103236, by inanc on 2010-10-24
> Version bump to new release

 Bu güncelleme şu paketleri kırıyor

 augeas
 lilypond
 protobuf
 vala
 vimchant
 vim-colorschemes

 Bir pakette birşeyleri kırmadan önce geliştirici listesinde
konuşuyoruz, haber veriyoruz, sürüm yöneticisi ve paket sahipleri ile
anlaştıktan sonra kırıyoruz. Paket sorumluluğu böyle bir şey, lütfen
buna dikkat edelim.

 Bir de, İnanç paketi bırakmıştın, ne oldu ? Geri almak istediğini
haber bile vermedin, kontrol edilmese belki kimse farkında bile
olmayacaktı.

 Bu konular netleşene kadar vim paketini derletmiyorum.