[Gelistirici] devel paketleri politikası

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
18 Eki 2010 Pzt 09:50:25 EEST

On Mon, 18 Oct 2010 09:33:21 +0300
Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar

Bence deponun bütünlüğü açısından daha fazla "devel" sokmamakta fayda var, ama bakımı daha rahat olsun diyorsanız gerektiği zaman -devel'i bölünmüş paketleri alabiliriz C2'ye.

> C2'de bölünmemiş devel gördüğümüzde nasıl davranalım? Bölüp release artıralım
> mı yoksa olduğu gibi bırakalım mı?

Ben bölünmemesi taraftarıyım, ama paketçisinin kararı daha ağır basar bence.. Bölündüğünde bakımının daha kolay yapılacağı düşünülüyorsa bölünsün madem.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux