[Gelistirici] nginx baselayout kullanıcı ve grup

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
17 Eki 2010 Paz 15:15:06 EEST

Selamlar

On Sunday 17 October 2010 14:28:18 Necdet Yücel wrote:
> Selamlar,
>
> Bence bunun için acele etmeyelim. Daha paket depoya girmedi ;) Belki
> review sürecinde depoya almamaya karar vereceğiz.
>
> ---
> Necdet Yücel

Ooops, cevap beklemeden commit ettiydim.

Paket review sürecine Nisan 2009'da girmiş, son birkaç gündür de hadi bir el
atın da bu paketi depolara alalım mealinde epostalar ve pingler geliyordu.
Ben de paketin depoaya girip girmemesi herhalde daha önce tartışılmıştır diye
düşünmüştüm, acelem bu yüzden.

Review sürecinde paketi almamaya karar verirsek baselayout paketinde yaptığım
değişiklikleri revert ederim. Bundan sonra da bu tip işler için her durumda
geliştirici listesine yeni kullanıcı/grup bilgilendirmesinden sonra en az bir
gün beklerim.

Aceleciliğime denk geldi, kusuruma bakmayın, saygısızlık etmek istememiştim.
Tüm geliştiricilerden özür dilerim.

Saygılarımla
Erdem Bayer