[Gelistirici] devel paketleri politikası

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
17 Eki 2010 Paz 11:47:25 EEST

Selamlar

-devel paketleri ile ilgili 2011 ve Corporate2 için farklı politikalarımız mı
var?

Son zamanlarda birkaç pakette Corporate2'de devel paketi olmamasına karşın
2011'de devel paketi ayrılan birkaç paket fark etmeye başladım. (örn: gd,
libxslt, böyle birkaç tane daha karşılaştım ama şu anda hatırlamıyorum)

Bu durum paket bakım işini biraz zora sokuyor, paketlerin her depodaki
bağımlılıklarının ayrı yazılmasına sebep oluyor.

Bunun için düşünülmüş/konuşulmuş birşey var mıdır?

Saygılarımla
Erdem Bayer