[Gelistirici] Sahip olduğum tüm paketler üzerine

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
16 Eki 2010 Cmt 16:55:30 EEST

Geliştirici arkadaşlar merhaba,

Son zamanlarda sorumlusu olduğum paketler ile ilgili taşınma, güncelleme ve
benzeri bazı istekler geliyor. Çoğu zaman bu istekte bulunan geliştirici
arkadaşlar benim yerime ilgilenebileceklerini söylüyor; ama paket sahipliği
yine bende kalıyor.

Bu sebeple, eğer sahip olduğunuz paketin bağımlılığı olması, ilgilendiğiniz
projeyle alakalı bir paket olması gibi bir durum varsa ve kendileri bana
durumu bildirirlerse sevinirim. Kendileri benden çok paketle ilgi
gösterirlerse paketin sahipliğini devredeceğim. Bununla beraber özellikle
Sezai Yeniay, Taha Doğan Güneş gibi yeni geliştiricilere var olan paketlerin
bakımı konusunda yardımcı olmak ve cesaretleri konusunda kendilerini teşvik
etmek gibi bir niyetim de var.

Daha uzun bir zaman sonra benden başka bir geliştirici tarafından ilgi
görmeyecek paketleri de mümkünse güncelleyip sahipsiz bırakmayı düşünüyorum.
Umarım paketleme konusunda yardımcı olduğum arkadaşlar benim yerimi
doldururlar ve umarım artık paketlemeye yeteri kadar vakit ayıramayan
kıdemli geliştiricilerin de eksikliğini hissetmeyiz.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net