[Gelistirici] KDE4'te Kommander Script

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
16 Eki 2010 Cmt 01:16:42 EEST

14 Ekim 2010 13:18 tarihinde Gökçen Eraslan <gokcen at pardus.org.tr> yazdı:

> 13 Ekim 2010 Çarşamba günü (saat 00:06:25) Anıl Özbek şunları yazmıştı:
>
> Aslında çalışıyor ama kararlı değil. kdewebdev paketinde kommander isimli
> bir
> binary var, eskiden kmdr-executor idi bunun ismi sanırım.

Evet çalışıyormuş, ben çöp paketler listesini yaparken kde-apps'taki
sayfasına bakmıştım, orada da pek umut verici bir tablo yoktu. Şimdiki
anasayfası http://www.kde.org/applications/development/kommander/ sanırım.

Dediğin gibi mconverter'ı denedim ve sonuç olarak bilgisayarı yeniden
başlatmak zorunda kaldım :) Yeni bir şeyler bulabilirsem bir de onlarda
denerim.

Pek paket yoktur zaten de, sen bilirsin. Hangi paketlerin ne kadar düzgün
> çalıştıklarını test edip ona göre karar vermek lazım. Ben mconverter'a
> 2009'da
> baktığımda pek kararlı değildi.
>
> Ben kommander, KDE 4'te yalan oldu sandığımdan toplu bir silme düşünüyordum
ama artık kommander varolduğuna göre bunu kullananların tek tek incelenmesi
hatta yeni sürümlerin beklenmesi doğru olacaktır.