[Gelistirici] [2011/devel/i686] error: editor/emacs/emacs

Aşkın Yollu askin at askin.ws
14 Eki 2010 Per 00:13:10 EEST

Merhabalar, emacs'ın derlenmesi sırasında aşağıdaki gibi bir hata alıyorum.

On 13 October 2010 23:06, Pardus 2011 i686 Buildfarm
<buildfarm at pardus.org.tr> wrote:
>There are abandoned files under the install dir (/var/pisi/emacs-23.2-32/install):
>    - /var/games/emacs/snake-scores
>    - /var/games/emacs/tetris-scores

Önceden bu dosyalar /var/lib/games/emacs altına gidiyordu. Şimdi değişmiş.
pspec.xml dosyasında bunun için değişiklik yaptım. Fakat release
artırma konunda kararsız kaldım.
Mass rebuild için zaten release artırılmış. Tekrardan release
artırmama gerek var mı?