[Gelistirici] 2011 IRC =?utf-8?q?Toplant=C4=B1lar=C4=B1?=, Gündem ve Tarihleri

Kubilay KOCABALKAN kubilay at ozgurlukicin.com
12 Eki 2010 Sal 16:25:02 EEST

"Topluluk ve 2011" için Benim önerilerim;

1- 2011 için Geliştiriciler tarafından belirlenen özellikler.
2- 2011 için Topluluğun önerdiği özelliklerden ana ve ara sürüme girecekler.
3- 2011 test süreçleri ve testçiler.
4- Geliştiricilerin topluluktan beklentileri.

SaCiT olarak, Topluluğun ve SaCiT'in sürüme katkısını görmeyi çok istiyorum. Sanırım sürümde ki katkılarını
görmek, Topluluğu da itici bir güç olacaktır.

Sevgi ve saygılarımla,

Kubilay KOCABALKAN

Özgürlükiçin Topluluk Yöneticisi
Pardus 2011 Sürüm Camia Temsilcisi