[Gelistirici] bugzilla review assigned to

Semen Cirit scirit at pardus.org.tr
9 Eki 2010 Cmt 18:06:22 EEST

2010/10/9 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>:

>  Merhaba,
>
>  Eskiden review a bir paket alındığında atanan aynı zamanda
> raporlayandı, ayar bozulmuş sanırım, şimdi admins e atanıyor

Review için yazılan betiğin içinde review product'ının adı static
olarak veriliyormuş. Bunu düzelttim. Sorun bundan kaynaklanıyor
olabilir. Ama bahadırın bu betiği elle çalıştırması gerekebilir, çünkü
kaç saatte bir senkronlanıyor bilemiyorum. Aslında bunun product id'ye
göre almalıyız, bununla hafta içi ilgilenirim.

--
Semen Cirit

TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux
http://www.pardus.org.tr/eng