[Gelistirici] 2011/devel/programming/environment/eclipse/eclipse-binary - Version upgrade from v3.5.2 to v3.6.1

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
9 Eki 2010 Cmt 00:41:20 EEST

 On Sat, 9 Oct 2010 00:35:19 +0300 (EEST), "Gokhan Ozbulak"
 <gozbulak at pardus.org.tr> wrote:

> 2009 deposundaki paketin 2011'de libgdk ve libxul ile alakali bazi
> sorunlari vardi, playground dizinim altindaki surum ile bu hatalari
> giderdim. Dolayisiyla, 2009'daki pakete donmek sorunlari tekrar geri
> getirecek. Playground'daki surumu kopyalayim mi yoksa dedigin gibi
> 2009'a
> mi geri doneyim?

 Değişiklikleri geri alman için söylemiyorum. "svn cp" kullanmadığın
 zaman
 o dosyalara ait commit geçmişi kayboluyor. O yüzden "svn cp" ile
 2009'dan
 kopyaladıktan sonra paketi değiştirmen gerekiyor.

> Bu commit ile daha onceki mimari secimi takip edip sadece surum
> guncellemesi yapmistim. Eclipse sitesinde 64 bit arsiv de mevcut,
> paketi
> buna gore yeniden guncelleyebilirim.

 2009'da sadece 32 bit'e destek verdiğimiz için orada 64 bit arşivinin
 bulunmaması normal. Paketleri 2011'e alırken 64 biti de düşünmemiz
 gerekiyor.