[Gelistirici] gtkglext a.k.a. contribden pardus depolarına alınan paketler

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
8 Eki 2010 Cum 03:06:42 EEST

Çarşamba 06 Ekim 2010 günü (saat 10:27:22) Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
> Merhaba;
>
> wammu, gammu ve python-gammu şu an hem pardus hem contrib ikili
> depolarında. Contrib deposundan silinmesi gerekiyor.
>
> Contribden 2009 deposuna bir çok paket geçti yanılmıyorsam, Necdet hocam,
> 2009 deposu için Türker'le birlikte hareket edebilir misiniz?
>
> Paketler 2009 kararlı deposuna girdiğinde contrib depodan silindiğinden
> emin olalım.

gtkglext de contrib'den silinmemiş.

Şöyle de bir betik koydum bunun kontrolü için
http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/scripts altına, iki ikili depo index'ini
alıp her ikisinde de aynı isimde paket olup olmadığına bakıyor.

http://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/scripts/find-duplicate-pkgs

Aynı görevi yapan başka bir betik göremedim, varsa söylerseniz sevinirim ;)

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux