[Gelistirici] Devel paketlerinin bileşenleri

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
7 Eki 2010 Per 14:21:44 EEST

 On Thu, 7 Oct 2010 13:49:51 +0300 (EEST), "Metin Akdere"
 <metin at pardus.org.tr> wrote:

> İkinci senaryo için şöyle bir komut daha mantıklı görünüyor bana:
> pisi it -c hede --with-devel
>
> Yani, bileşen altındaki -devel paketlerini kurmak isteyen ek bir
> parametre
> ile kursun; ama pisi öntanımlı olarak bileşen kurulumlarında -devel
> alt
> paketlerini kurmasın.

 Pisi'ye göre "-devel paketi" diye özel bir kavram yok. Paket adlarını
 parse
 ederek pisi'de özel işlem yapmaya da pek sıcak bakmıyorum.

 Filtreleme benzeri bir şey yapacaksak (ki bence olmalı) bu iş için IsA
 tag'larını
 kullanmak daha mantıklı. devel paketleri için özel bir IsA tagı
 kullanabiliriz o
 zaman. Ancak yine de bileşen kullanırsak paket yöneticisinde daha
 anlamlı bir yerde
 görünecek paketler.