[Gelistirici] lxc container için mudur.py değişiklikleri

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
6 Eki 2010 Çar 21:32:12 EEST

 On Mon, 4 Oct 2010 16:18:25 +0300, Erdem Bayer <ebayer at pardus.org.tr>
 wrote:
> 1) Kod içerisinde daha az if satırı kullanabilmek adına makine adı ve
> sistem
> dilini ayarlayan satırları udev olaylarının sonuna taşıdım, bu
> değişiklik
> normal sistemlerde bir kırılmaya yol açabilir mi? Makine adı ve
> sistem
> dilinin tüm udev olayları tamamlandıktan sonra ayarlanmasında bir
> sakınca
> olabilir mi?

 2011'de udev kurallarıyla öntanımlı klavye haritasına karar veriyoruz.
 Sistem
 dili udev başlatıldıktan sonra değişebildiği için bu konuda bir sıkıntı
 var.
 Şimdilik start-dm'de bir workaround yaptım bunun için. Senin yaptığın
 değişiklik
 bu konuda bir değişikliğe neden olmuyor; fakat udev kurallarını
 incelemek lazım.
 Bu tür bağımlılıklar bulunabiliyor.

> 2) Daha önceden kurulmuş sistemlerde /etc/conf.d/mudur dosyası
> içerisinde
> lxc_container ile ilgili bir ayar bulunmayacak, bu durumda mudur.py
> nasıl
> davranır? Gerçi dosyanın başında öntanımlı değerler belirtilmiş ama
> ben yine
> de sorayım dedim.

 mudur.py içinde öntanımlı olarak kapalı olacaksa bir sorun söz konusu
 olmayacaktır.