[Gelistirici] [Buildfarm] [2009] error: /root/2009/desktop/enlightenment/base/elementary/pspec.xml

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
5 Eki 2010 Sal 23:03:09 EEST

On Tue, 5 Oct 2010 22:51:28 +0300
"H. İbrahim Güngör" <ibrahim at pardus.org.tr> wrote:

> Tamamen ignore ediniz, oy oy oy :)

libeweather ve elementary paketlerini, zamanında, base bileşeni daha
uygun diyerek temel enlightenment kitaplıkları olarak depoya almıştım
ama sonradan vazgeçip addon'a aldım. Bir klasik olarak, bu değişikliği
stable depoya yansıtmamışım.

Bu hetadan ötürü farm, base/ bileşenindeki elementary ve libeweather'ı
derlemiş. Güncel sürümler, addon/ bileşeninde duruyor, base/ de
olanları kaldırdım şimdi. Release arttırıp tekrar kuyruğa sokayım mı,
yoksa elle kuyruğa alabilir misin Onur?

İyi geceler

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>