[Gelistirici] playground/fatih.arslan/2011/programming/language/perl/perl-B-Keywords - Version bump, change homepage to generic one

Fatih Arslan farslan at pardus.org.tr
5 Eki 2010 Sal 14:52:09 EEST

On Tue, 5 Oct 2010 14:36:06 +0300 Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com>
wrote:

> Fatih merhaba,

Merhaba Gökmen

> Aşağıdaki perl paketleri Xfce bağımlılıkları nedeniyle benim
> üzerimdeydi. Eğer perl paketleri üzerinde yoğunlaşmak gibi bir
> düşüncen varsa, bu paketleri sahiplenmeyi düşünür müsün?
>
> perl-ExtUtils-Depends
> perl-ExtUtils-PkgConfig
> perl-Glib
> perl-XML-Simple

Perl paketlerini sahiplenme gibi bir fikrim yok şimdilik :) Şu an için
publican paketi için gereken yaklaşık 20-30 Perl paketini 2011'e
taşıyorum (paket sayısı artabilir) ve yenilerini de oluşturuyorum.
Ama 2011'e taşınacak paketler içinde yukarıdaki saydığın paketler
çıkarsa onları doğrudan üzerime alırım :)

Şu an ilgilendiğim paketleri hazırladığım liste'den takip edebilirsin:

playground/fatih.arslan/2011/office/docbook/publican/PERL_DEPS

Bu listen sık sık güncelleniyor, yenileri eklenebilinir.

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan