[Gelistirici] System.Service reload

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
3 Eki 2010 Paz 14:44:57 EEST

Selamlar

Polipo servis betiği hazırlarken System.Service.xml içine baktığımda bir
reload çağrısı tanımladığımızı gördüm. Ancak /usr/lib/pardus/comar/service.py
içinde tanımlı bir reloadService metodumuz sanırım yok.

Polipo proxy sunucusu USR sinyalini yakaladığında ayar dosyalarını okuyarak
kendini yeniden başlatıyor. service.py içinde stopService komutunu aşağıdaki
şekilde çağırmayı denediğimde:

def reload():
    stopService(pidfile=PIDFILE,
                signalno=10,
                chuid="polipo:polipo",
                donotify=True)

şu hatayı alıyorum:

$ sudo service polipo reload
polipo yeniden yüklenemedi:
  Unable to stop

stopServise çıkarken servisin durmasını bekliyor. Eğer hala çalışıyorsa hata
veriyor. Servisleri reload etmek için bildiğiniz başka bir yöntem var mıdır?

Eğer yoksa stopService metodunu kopyalayarak kontrol ve çıkış durumlarını
değiştirerek bir reloadService metodu yazmayı düşünüyorum, sakınca var mıdır?

Saygılarımla
Erdem Bayer