[Gelistirici] nfs-utils servis betiği

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
30 Kas 2010 Sal 12:24:00 EET

On Thu, 26 Aug 2010 14:23:54 +0300
Fethican Coşkuner <fethicanc at gmail.com> wrote:

> Selamlar,

Selam,

>    nfs-utils paketinin servis betiğinde keşfedemediğim bir problem
> mevcut. Paketi yükledikten sonraki ilk seferde servis sorunsuzca start
> ve stop yapılabiliyor. Ancak ilk seferden sonraki her ilk start
> başarısız oluyor. Yani servis arka arkaya yapılacak olan 2 start
> komutu ile başlatabiliyor.
>
>    Ayrıca paket bu hali ile 2009 üzerinde problemsiz çalışıyor.
> Pakete "fethican/2011/network/share" adresinden ulaşabilirsiniz.
>
>    Fikirler/yorumlar/çözüm önerileri ?

Kurumsal2 ve 2011'deki paketi test edebilir misin? Servis betiklerini ikiye
böldüm. Önce sistemi güncelleyip (güncel pardus-python ve comar-api
paketleri gerekiyor) sonra

service nfs_server start

ile sunucuyu başlatıp, rpcbind, nfs_common ve nfs_server servislerinin çalışır
durumda olup olmadığına bakabilir misin? Çalışıyorsa, dosya paylaşımını da
denersen güzel olur.

Kolay gelsin

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim at pardus.org.tr>