[Gelistirici] .Net hedeleri sahip arıyor

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
29 Kas 2010 Pzt 16:45:47 EET

2008/4/25 S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>

> Selamlar;
>
> Mono, beagle ve onların bağımlılığı/onlara bağlı 10-20 kadar paket uzun
> zamandır Furkan'ın vakti olmaması sebebi ile maintain edilmiyor. Örneğin bir
> mono-1.2 kullanırken Mono sayfası "Latest Version: 1.9.1" gösteriyor :)
>
> Bu seriyi alacak, güncelleyecek, sürdürecek ve doğru düzgün .net desteği
> vermemizi sağlayacak (hatta monodevelop v.s. gibi paketleri de ekleyecek)
> gönüllü var mıdır?
>
> Saygılar

Evet tarih 29 Kasım 2010'u gösteriyor, mono'yu Pardus 2011'e aktarmakla
uğraşıyorum bu aralar; ama artık eskisi kadar ilgi gösteremiyorum. Zamanında
Çağlar'ın listeye yazmış olduğu soruyu şimdi Pardus 2011 için ben soruyorum:

Bu seriyi alacak, güncelleyecek, sürdürecek ve doğru düzgün .net desteği
vermemizi sağlayacak (hatta contrib'deki monodevelop gibi paketleri de

--
gkmngrgn ~ http://gokmengorgen.net